طریقه ی بازی با arms warrior

ارسال پست
آفلاین
نمایه کاربر
amirali
پست: 29
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 4 شهریور 1399, 7:48 am

طریقه ی بازی با arms warrior

پست توسط amirali » سه‌شنبه 4 شهریور 1399, 8:16 am

سلام در این بخش از انجمن، یک سری آموزش در رابطه با کلاس های مختلف در بازی هست که من در این قسمت می خوام Talent Arms کلاس Warrior رو به شما آموزش بدم.‌ اگه از خود منم بپرسین که چرا کلاس Warrior رو انتخاب کردین در پاسخ به جوابتون میگم -> چون Warrior اولین و قوی ترین کلاس در کل wow هست، من خودم حتی با کسایی رو به رو شدم که می گفتند Warrior اصلا کلاس خوبی نیست،

چرا؟!!! چون نمی تونه به خودش HEAL بده. WTF?! Big Grin در جواب به این اشخاص تازه وارد باید بگم که Warr اصلا نیازی به Heal یا Buff نداره که بدون اون ها نتونه دووم بیاره، با قدرتی که داره می تونه هر کلاسی رو به خودی خودش بزنه. حالا اینجا بخشی از راهنمایی هست که به شما گفته میشه چطوری میشه یک Arms Warrior خوب بود.

الان یک عکس از Talent Arms میزارم، اما باید بگم میشه این Talent رو طوری انتخاب کرد که می تونه هم ماله PvP باشه هم ماله PvE ! یا باز این PvE شاخه های خودشو داره که هم میشه واسه Instance انتخاب کرد و هم Raid یا حتی Quest Tongue؛

اینی که می بینید واسه PvP خیلی خوبه، که البته باید بگم ماله خودم هست.


تصویر



تصویر



هر tt هم کارایی خودشو داره که توی بازی نوشته شده. اگه ببینید من بعضی از tt های مهم چون Deadly Clam رو نگرفتم و به جاش Tectical Mastery رو گرفتم که اینم به سلیقه خودتون بستگی داره، اما خودمونیم، این Talent Arms هست و بیشتر موقعات باید Stance عوض کنیم که در این حین Rage کم میاد، اما با گرفتن این tt مشکلتون 100% حل میشه. Deadly Clam هم که بحث خودشو داره و با گرفتن این می تونید واسه 10 ثانیه هر چقدر بخواید Lvl بزنید، بدون اینکه Rage ای از شما کم شه. اما من Tectical Mastery رو پیشنهاد می کنم. Lvl زدن هم که خیلی آسونه بعد از یک مدت اگه با Arms بازی کنید، آروم آروم قلقش دستت میاد.

من Lvl هایی که میزنم به این ترتیب هست:

-------> Hamstring, Rend, CS, Mortal Strike, Heroic Strike, Overpower, Slam

CS اگه طرف مقابلتون Plate پوش بود و HS هم هر موقع که خواستید می تونید بزنید تا 50 تا Rage بگیرید یا اگه Deadly Clam دارید از اون استفاده کنید.

Glyph ها به 3 بخش تقسیم می شوند --> Prime, Major, Minor


Prime

خب واسه Glyph های Mortal Strike ،Prime و Overpower هست که خیلی بدردتون می خوره که Dmg باهاشون رو 10% قوی تر می کنه. اون یکی دیگه هم می تونید Bladestrom یا Slam بزارید، اما بهتون پیشنهاد می کنم Bladestrom بهتر هست. چرا؟! چون دومی فقط بهتون 5% Crit Slam می ده که خیلی کمه و زیاد کمکی نمی کنه. اما Bladestrom زمان CD رو به 15 ثانیه کاهش میده و تو Duel یا Arena خیلی کار سازه.


Major

Long Charge؛ او آره این خیلی خوبه! دو تای بعدی هم می تونید Rapid Charge یا Shield Wall بزارید، ( توی Duel این Rapid Charge کمکتون می کنه، Shield Wall هم در Arena خیلی به نفع شما عمل می کنه ) Piercing Howl یا Sweeping Strikes. ( این PH تو Duel خوبه و SS هم در Arena ‌)


Minor

برای این قسمت Berserker Rage و Enduring Victory رو بهتون پیشنهاد می کنم، از این به بعد هر موقع BR رو بزنید 5 تا Rage هم بهتون میده، و واسه EV هم به عنوان مثال اگر پنجره Victory Rush شما فعال بشه مدت زمان موندش رو واسه شما 5 ثانیه بیشتر افزایش می ده. Battle یا Command هم بد نیستند، Glyph های این دو هم زمان موندنشون رو دو برابر می کنه.


Stats

در حال حاضر مقدار Stat ای که شما در این Patch نیاز دارید به شرح زیر است:

3.5% Hit که میشه تقریبا (440) تا > Mastery < Strength و هر Rat های دیگر... (‌Haste و Hit بیش از حد هستند و میشه Reforge کرد) من وقت این رو نداشتم که Stat دقیق رو حساب کنم، بهتره بگم که آمارش رو نتونستم از جایی پیدا کنم اما بر اساس Stat های خودم بهتون میگم.

Critical Strike تقریبا 8.5% (1087)

Mastery تقریبا 1.48 (266)

Expertise تقریبا 9 (293) Exp مهمه چون بهتون این شانس رو میده که در مقابل Unit های مختلف یا Player ها Dodge یا Parry بدین. البته باید به Racial های Race ها هم توجه داشت که با استفاده از اون Wep های مخصوصشون +1.5 Exp بهتون میده. به عنوان مثال به Race های زیر توجه کنید که چه Wep هایی واسشون بهتر هست:

Orc = 1H and 2H Axe
Human = 2H Sword or Mace
Dwarf = 1H and 2H Mace
Gnome = 1H Sword

خب از بحث Stats بگذریم و برسیم به Gemming ها با Reforge و Enchant.

Gemming:

در بهترین حالت Strength می تونه خیلی ایده آل باشه، توجه داشته باشید:

Meta: Reverberating Shadowspirit Diamond - 54 Str / 3% Crit

Red: Bold Inferno Ruby - 40 Strength === Bold Queen's Garnet - Strength 50

Yellow: Resplendent Ember Topaz (20 Str / 20 Resil) === Resplendent Lava Coral 25 Str / 25 Resil

Blue: Etched Demonseye (20 Str / 20 Hit) === Etched Shadow Spinel (25 Str / 25 Hit). یا میشه Rigid Ocean Sapphire رو در نظر داشت (40%) که درصد Hit رو می بره بالا.


Reforging:

خب این بخش به شما این قابلیت رو میده که Stat های خودتون رو دستکاری کنید. و اونم بستگی به سلیقه خودتون داره، مثلا شما می خواین تا جایی که ممکن هست Crit خود را زیاد کنید، در این کنار نیز یکمی هم Haste که Attack Speed تون رو زیاد می کنه و همینطور درصد Hit یا Expertise هم در این کنار می تونید ببرید بالا. Mastery هم برای Arms PvP خیلی خوبه اما هنوز یک پله از Crit عقب تره.


Enchants

خب یک سری مواردی هست که برای بدست آوردن بهترین Enchant ها واسه هیروتون، مثل گلد یا یک سری مواد و ... که اینا تو سروری مثل Pardis زیاد جای بحث نداره. بگذریم..


Head: Arcanum of Vicious Strength - 60 str / 35 resil === 1K Honor

Shoulders: Greater Inscription of Vicious Strength - 50 str / 25 resil === 2K Honor

در غیر این صورت اگه Honor ندارید با Tol Barad Commendations هم می تونید بگیرید. واسه اولی 40 تا TC و واسه دومی 80 تا.
باید به Greater Inscription of Jagged Stone هم اشاره کنم؛ 50 str / 25 crit، این رو باید در Exalted Therazane بشید تا بتونید بگیرید.

Cloak: Enchant Cloak - Greater Critical Strike | 65 crit

Chest: Enchant Chest - Mighty Resilience | 40 Resilience

Wrist: Enchant Bracer - Major Strength | 50 str

Hands: Enchant Gloves - Mighty Strength |50 str

Legs: Dragonscale Leg Armor - 190 attack power | 55 crit

Boots: Enchant Boots - Lavawalker ، increased movement speed | 35 mastery

Weapon: Enchant Weapon - Landslide | procs increased attack power of 1000 for 12 seconds

مشخصاتی برای PvP Arms -- Talent

Wowhead: http://www.wowhead.com/talent#LGofcRrRurkhbzo

خب اینبار باید به یه سری tt هایی که به شما هم در PvP و هم PvE کمک می کنه اشاره کنم. گرفتن Talent بر اساس این مشخصات در لینک زیر به شما این قابلیت رو میده که هنگامی که شما توسط دشمن Damage می خورید، مقداری Heal شوید و این تطبیق پذیری هم در Arena و هم در Duel امکان پذیر هست.


Self Heals: در واقع Talent Arms این قابلیت رو به شما می ده که خود به خود مقداری Heal شوید، در هنگام Damage خوردن یا Stun شدن و ...

Field Dressing - 2 points

Second Wind - 2 points

Blood Craze - 3 points

------------------------------------------

Mobility: از اونجایی که ما برای Damage زدن به target نیاز به Slow (کند) کردن اون داریم باید این tt ها رو حتما گرفت -->

Improved Hamstring - 2 points : (قابل استفاده در هر لحظه روی Target، خیلی مهم و همه کاره)

Piercing Howl - 1 point


------------------------------------------

Rage و Stuns: با Charge روی Target شما توانایی این رو دارید که Rage خود را به دست آورید و این خیلی واسه شما مفید هست و همینطور Stun کردن که اینم کمک زیادی به شما می کند کشتن Target، مخصوصا در مقابل Healer ها.

Blitz - 1 point

Throwdown - 1 point

------------------------------------------

Damage: وقتی که Warrior روی Target خود قفل می کنه تا اونجایی که ممکنه Lvl هایی زیادی برای آسیب زدن به طرف خود تا حد متناسب داره، اینجاس که بهتون این tt ها رو اشاره می کنم‌ -->

Imp Slam - 2 point

incite: 2 point ( می تونید به جای imp slam این tt رو بگیرید، چون هر Warrior ای به شخص از Lvl Heroic Strike تا جایی که ممکنه برای بالا بردن Rage خود استفاده می کنه و در این حین با گرفتن این crit ،tt شما با HS به 15% افزایش پیدا می کنه، و پس از اولین HS ای که می زنید، بعدیش 100% crit میشه.

بقیه tt ها در این کنار از جمله Dumbs of War و Tectical Mastery باعث میشند Rage ای که از شما توسط Pummel یا عوض کردن Stance بره خیلی کم بشه.


>>>

این Talent خیلی خوبه، و مخصوصه Arena هست.

Wowhead: http://www.wowhead.com/talent#LGofcRrRuM...:McRM0R0zc

این Talent یکم فرق داره با بالایی و جون میده واسه Arena؛ چرا؟! چون واسه کشتن Caster ها و Healer ها طراحی شده. شما برای گرفتن این مشخصات باید از خیر چند tt دیگه بگذرید، از جمله Piercing Howl و Blood Craze که باعث میشه خود به خود Heal شوید و در بالا هم به اینا اشاره کردم. هدف از گرفتن این Silence ،Talent کردن دشمنانتون هست از جمله Pummel و Heroic Throw.

اشکلات اصلی:

- نبودن Blood Craze که باعث Heal به خودی میشه
- نبودن Piercing Howl ( جهت اطلاع برای اونایی که هنوز نمی دونند PH چکار می کنه، این lvl باعث میشه که Target به مدت 6 ثانیه 50% Slow بشه‌ )

این Talent خیلی واسه رویارویی در Duel یا Bg ها بد عمل می کنه، چون شما نمی تونید به طرف مقابل خود برسید، مخصوصا اگر اونا Ranged باشند. ( Ranged به معنی اسلحه هایی که چون Gun، Bow، Crossbows، Thrown و Wands هست، و بیشتر به Hunter ها میگن‌ )

مزایا:

خب جدا از اشکلات این Talent، می رسیم به خوبی ها و مزایای آن. Gag Order خیلی در اینجا بهتون کمک می کنه؛ اینکه با Heroic Throw طرف خود را مانند یک Healer یا Caster مثل resto shaman یا Frost mage برای مدت 3 ثانیه Silence کنید و بعد از اون یک Throwdown هم بهش بزنید که دیگه هیچی ... Big Grin خلاصه باید بگم که این Talent بیشتر برای Arena خوبه و برای Duel یا Bg ها زیاد مناسب نیست.

>>>

و اما ترکیبی که من شخصا ترجیح میدم.


خب چند تا Macro قابل استفاده که بیشتر اوقات مورد نیازتون میشه پیدا کردم.

Spell Reflect ( نیاز به یک Shield و One-Hand )

کد:

کد: انتخاب همه

#showtooltip Spell Reflection
/cast [stance:1/2,equipped:shields] Spell Reflection; [stance:3] Defensive Stance
/stopmacro [equipped: Shields]
/stopcasting
/equipslot 16 yourweapon
/equipslot 17 yourshield
Shattering Throw

کد:

کد: انتخاب همه

#show Shattering Throw
/cast [stance:2/3] Battle Stance; [stance:1] Shattering Throw
;

Ranged Attack

کد:

کد: انتخاب همه

#showtooltip heroic throw
/cast [nomod] Heroic Throw
/cast [equipped:Thrown] Throw
/cast Shoot
Shield Wall

کد:

کد: انتخاب همه

#showtooltip Shield Wall
/cast [stance:2,equipped:shields] Shield Wall; [stance:1/3] Defensive Stance
/stopmacro [equipped:shields]
/equipslot 16 yourweapon
/equipslot 17 yourshield
Intervene

کد:

کد: انتخاب همه

#showtooltip Intervene
/cast [nostance:2] Defensive Stance; [help] Intervene; [target=targettarget, help] Intervene
Disarm

کد:

کد: انتخاب همه

#showtooltip Disarm
/cast [nostance:2] Defensive Stance; Disarm
Set focus

کد:

کد: انتخاب همه

/focus [target=mouseover,exists]; target
Charge focus

کد:

کد: انتخاب همه

#showtooltip Charge
/cast [target=focus, modifier:shift] Charge; Charge
Pummel focus

کد:

کد: انتخاب همه

#showtooltip Pummel
/cast [modifier:shift, target=focus] Pummel; Pummel

ارسال پست