میج آرکین PVE

ارسال پست
آفلاین
نمایه کاربر
amirali
پست: 29
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 4 شهریور 1399, 7:48 am

میج آرکین PVE

پست توسط amirali » سه‌شنبه 4 شهریور 1399, 8:17 am

ابتدایی ترین گذینه برای هر کلاس استیت های اون کلاس محسوب میشود.

state

1. intelect : اینتلکت مهمترین گزینه برای میجهاست که براشون مانا، اسپل پاور و کریتیکال به ارمغان میاره
2. Hit rating : هیت راتینگ دقت ضربات شماست! حد نهایی مورد نیاز (Cap) که Miss رفتن ضربات شما رو به صفر میرساند 17% یا 1740 میباشد. یادتون نره که ضربه ضعیفی که به باس بخوره بهتر از ضربه های قدرتمندیه که miss بره!!
3. Critical : هرچه مقدار کریتیکالتون بالاتر بره شما شانس ضربه های کریتیکالتون زیادتر و حجمش هم بیشتر میشه.
4. Haste Rating : سرعت کست کردن شما بیشتر میشود، در عین حال دمیج های DOT شما مانند Living bomb ویا Ignite که بصورت بازه زمانی بر روی هدف دمیج میدهد تعداد ضربه بیشتری میزند.
5. Mastery : در شاخه آرکین مستری باعت میشود که به نصبت مقدار ماا مصرف نشده شما ضرباتتون درصدی قویتر عمل کند. به همین خاطر برای میج آرکین واجب است که همواره تلاش کند که مانای خود را در بیشترین حالت ممکن نگه دارد.

نکته: فراموش نکنید که resilience و spell penetration هیچ تاثیری در PVE ندارد!!!

Arcane1 : int > hit > crit > mastery > haste
Arcane2 : int > hit > mastery > crit > haste

البته به اعتقاد من اگر شما آیتمهای بالایی داشته باشید حالت دوم بر اول مقدم است.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
talent tree

سیستم استانداردی که برای میج آرکین مرسوم است بصورت زیر است

تصویر


گزینه [Invocation] که با کادر سبز مشخص شده زمانی که شما اسپل دشمن را کنسل نمائید 10% دمیج اضافه برای 8ثانیه دریافت میکنید. اما از آنجا که اسپل بسیاری از باسها با کانتراسپل میج کنسل نمیشود فقط در بعضی موارد کاربردی میشود.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Glyphs

گلایفهای Prime
[Glyph of Arcane Blast]
[Glyph of Arcane Missiles]
[Glyph of Mage Armor]

گلایفهای Major
[Glyph of Slow]
[Glyph of Mana Shield]
وبرای گزینه سوم بسته به سبک بازی
[Glyph of Arcane Power]یا [Glyph of Evocation]

گلایفهای Minor کاملا دلبخواه است
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
آشنایی با امکانات
میج آرکین اسپلهای مختلفی دارد که تلاش میکنم بصورت خلاصه توضیح دهم

[Arcane Blast] یکی از بیشترین اسپلهایی که شما برای DPS از آن بهره میبرید است که پس از هر بار استفاده بافی با همین عنوان بروی شما فعال میشود، این باف که جدا از بافهای عادی و زین آنها نمایش داده میشود 4 نوبت شارژ میگردد، با شارژ شدن آن کست شما کوتاه تر و ضربه شما سنگین تر و میزان مانا مورد نیاز جهت اسپل هم بالا میرود. در زمان 4 شارژ شما 40% بیشتر ضربه میزنید و 600% بیشتر مانا مصرف میکنید.

[Arcane Power] این قابلیت به شما امکان ضرباتی 20% قویتر با 10% مصرف مانای بیشتر را میدهدو زمان CD آن 1.5 دقیقه است. بسیار مهم است که زمانی که استفاده میکنید مانای فول داشته باشید و حتی الامکان با زمانهایی که سرعت ضربه زدن بالاتر است مانند بلادلاست هماهنگ گردد.

[Presence of Mind] یک اسپل با کست زیر 10 ثانیه را بصورت اینستنت اجرا میکند

[Spellsteal] یک باف از بافهای قابل برداشتن یا دیسپل دشمن را برداشته و روی شما قرار میدهد، مانند Remdy مالوریاک و یا

[Focus Magic] این باف به انتخاب شما روی یک دوست که در گروه شما باشد انداخته میشود که به وی 3% کریتیکال میدهد، بر اساس استاندارد زمانی که وی ضربه ای کریتیکال بزند، شما هم 3% کریتیکال برای 10 ثانیه دریافت میکنید. فراموش نکنید که این باف فقط بر روی یک نفر قرار میگیرد و زمانی که به نفر بعد بدهید از نفر قبل حذف میگردد. این باف با خروج میج از گروه یا حتی Relog از روی هدف حذف میگردد.

[Mirror Image] از روی هیروی شما 3 کپی بیرون میآید که به دشمن ضربه میزنند. این کپی ها ضربات ضعیفی دارند اما کارآمدند. ویژگی بسیار مهم این اسپل حذف اگرو باس از شماست، در زمانی که میبینید اگرو شما بیش از حد بالا رفته و یا قرار است بالا رود،حتما از این اسپل استفاده نمائید.

[Conjure Mana Gem] برای شما 3 جواهرمانا میسازد که زمانی که هر کدام را استفاده نمائید 12K مانا به شما میدهد، در صورتی که تلنت [Improved Mana Gem] هم فیکس باشد بعد از استفاده شما 2% از کل مانای خود را بصورت اسپل پاور برای 10 ثانیه دریافت میکنید.

[Arcane Explosion] ضربه AOE کاربردی در تلنت آرکین است که در مواردی که نیاز به ضربات گروهی باشد میتوان استفاده کرد. اما فراموش نکنید که با اینکه میج آرکین قویترین میج برای هدف تک میباشد اما برای ضربات به گروه ضعیف است.

[Blink] اسپلی است که بهترین وسیله برای فرار از مهلکه است Big Grin زمانی که از بلینک استفاده میکنیددر لحظه 20 یارد به جلو میروید که با استفاده از تلنت مربوطه میتوانید بعد بلینک 70% سرعت بیشتر برای 3ثانیه داشته باشید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
مقدمات ریدها

برای ریدها حتما سعی کنید که با حداکثر امکانات وارد شوید. تمام استیت های خود را قبل از رید با Gem و Enchant و Reforg به حالتی مقبول برسانید.
بر اساس استیت هایی که توضیح داده شد خوراک و فلسک های مورد استفاده از قرار زیر است :

[Flask of the Draconic Mind] که 300 اینتلکت برای مدت 30 دقیقه به شما میدهد
[Severed Sagefish Head] که برابر 90 اینتلکت و استامینا به شما اضافه میکند
[Volcanic Potion] که 1200 اینتلکت برای 25 ثانیه به شما میدهد که به اعتقاد من بهترین زمان برای استفاده از آن در زمان بلادلاست است.

حتما دقت نمائید که تمام بافهای ممکن به نسبت نفرات موجود در گروه را داشته باشید!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
عملکرد

دوستان عزیز برای بازی کردن میج آرکین مهمترین گزینه این است که همواره مانای خود را نزدیک به 100% نگه دارید پس دو فاز متفاوت وجود دارد که بنا به شرایط متفاوت در زمان رید باید عملکرد خود را تنظیم نمائید.

فاز نوک (البته حرفه ای ها به آن Burn Phase میگن)
ابتدای مبارزه با مانای 100% شما شروع به زدن [Arcane Blast] میکنید تا زمانی که حجم مانای شما به اندازه ای شود که با مصرف یک مانا جم مجدد 100% گردد، پس از مصرف جم و 100% شدن مجدد تمام CD هارو استفاده کرده و با استفاده مکرر از [Arcane Blast] مانای خود را تا 35% می آوردید، سپس از [Evocation] استفاده مینمائید.

مجدد مانای شما پر میشود. تا زمانی که مجدد امکان استفاده از [Evocation] فراهم آید فاز متفادتی است که من به آن فاز بقا میگویم، در این فاز شما با ضرباتی حساب شده همواره باید مانای خود را مدیریت نمائید تا حدود 100% بماند

فاز بقا (عنوان حرفه ای و اصلی: Conservation Phase)
در این فاز شما از [Arcane Blast] استفاده مینمائید تا زمانی که امکان زدن[Arcane Missiles] فراهم باشد. زمانی که باف آن بروی شما فعال بود از [Arcane Missiles]استفاده نمائید و پس از آن از [Arcane Barrage] استفاده نمائید. این چرخه را مدام تکرار نمائید و به یاد داشته باشید که پس از زدن [Arcane Blast] باف آن فعال میشود. از آنجا که در فاز بقا میباید به تمامی مانای خود را محفوظ نگاه دارید حتما با اولین امکان [Arcane Missiles] استفاده نمائید تا باف برداشته شود. این فاز را تا زمانی که به امکان استفاده مجدد [Evocation] نزدیک میشوید ادامه میدهید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

کلیات روش بازی با میج آرکین از قرار فوق است . تنها باید با تمرین و مطالعه قدرت و عکس العمل هارا تقویت کنید.

نکته: حتما حتما حتما شغل داشته باشید!!! فراموش نکنید که بسیاری از مشاغل مانند آلچمی یا جول کرفتینگ و غیره به شما قدرت های بالاتری میدهند، مانند 80 اینتلکت بیشتر که خود نقش مهمی در DPS بالاتر شما دارند
نکته: ترینکت [Shard of Woe] که از سینسترا می افتد 100% مخصوص میج آرکین است. سعی کنید استفاده درست از آن را بیاموزید. در صورت داشتن آن همواره شما مقدار مانای کمتری مصرف میکنید.

ارسال پست